rubrik


2009-10-16 - 19:58:06
Praoveckan är slut och helgen är här ! Jag har varit på Färg & Tapet, det har varit roligt men vissa stunder väldigt långtråkigt när jag inte har haft nått att göra :( Just nu í skrivande stund sitter jag och fixar med musik. Förhoppningsvis händer det nått ikväll (vara med kompisar) men annars blir det att se IDOl och chilla i soffan. I helgen måste jag också packa. Jag, mamma, pappa och mina kusiner ska till Egypten i en vecka. Vi flyger till Stockholm på söndag och sedan vidare på måndag. Jag har räknat ut att jag inte kommer att vara på skolan på tre veckor. vecka 42- prao vecka 43- utomlands vecka 44- höstlov På tal om skolan har jag fått mina omdömmen idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback