EGYPTEN


2009-10-17 - 22:52:59
Idag har jag varit på stan. Varit hemma och tagit det lugnt. Lyssnat på en massa musik. Ätit middag och umgåtts med med hela min familj, min brorsa är nämligen hemma i helgen. Sett på hål i väggen och på körslaget. Sen har jag suttit och sytt och fixat med min halsduk.


Imorgon kring 4 flyger jag, mamma och pappa till stockholm.
Sedan på måndag morgon flyger vi vidare till Egypten. Där kommer jag att vara i en vecka och bara bada och sola.  Det ska bli skönt att komma bort från skiten ett tag.
Resfebern har inte kommit än men det kommer smyga snart, så har det varit enda sen jag var liten.


Ni får ha det så bra här hemma i kalla skellefteå utan mig ! ;)   / elin



 
Kameler och pyramider - Egypten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback