9 oktober


2009-10-09 - 19:36:17

Min dag har varit trevlig.
Jag hade matte, arbete, fotbollen- jätterolig och på no:n fick vi information om gymnasiet.
Sen for jag på stan med mamma.
Vi fikade på Lilla Mari för båda vi har namnsdag idag - Ingrid. 
Sen gick vi och kollade i affärer , jag köpte lite saker
- 2 böcker
- en skiva
- en halsduk

En mindre trevlig sak var att före middagen bestämde jag mig för att ta kort på solnedgången (himlen).
Så jag tog med mig kameran och klättrade högst upp på byggnadställningen (vi håller på att byta tak) .
När jag hade kommit högst upp så startade jag kameran för att börja fota men då slocknade den. Batteriet dog.
Så det var bara att klättre ner igen.

NU ska jag se en film och chilla i soffan :)

   Denna vackra skiva har jag köpt.

/ elin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback